+385 1 30 98 900  |  +385 99 50 56 188‬ info@1klik.com.hr
Home » Kako uz 1 Klik osigurati kvalitetnije i jednostavnije poslovanje uz dodatne uštede?

Kako uz 1 Klik osigurati kvalitetnije i jednostavnije poslovanje uz dodatne uštede?

Nismo još ostvarili suradnju?
Ili jesmo, ali želite znati što još imamo u ponudi i kako vam možemo pomoći u podizanju kvalitete vaše ponude ili poslovanja, osigurati uštede i pojednostaviti poslovne procese?
Ukratko ćemo predstaviti glavne grupe naše ponude. Naravno da to nije sve i da predlažemo bolje upoznavanje kako bismo se mogli prilagoditi vašim potrebama i napraviti prijedlog ponude prilagođen specifičnim potrebama vašeg posla.

Kontaktirajte nas, posjetite ili nas pozovite k sebi i rado ćemo vam predložiti rješenja za vaše potrebe, a do tada bacite pogled na našu osnovnu ponudu.

SOFTWARE, odnosno programska rješenja koja nudimo, namijenjena su svima koji u svom poslovanju žele postići jednostavan nadzor te sigurnost i kvalitetnu obradu podataka uz uštedu vremena.

Sustav poslovne podrške pod nazivom eKLIK, u prvom redu namijenjen je centrima za rekreaciju i zabavu, odnosno svima koji imaju članarine i paketne članarine ili  određene pakete i ulaznice, ali i svima koji žele kvalitetnije organizirati svoj posao i ponudu.

Uz svoju jednostavnu integraciju i prilagodbu na već postojeća programska rješenja, osigurava jednostavno praćenje evidencije članova, pretplata ili kupljenih karata, a u sebi sadrži i mini ERP* sustav za vođenje.
*Enterprise Resource Planning ili ERP je poslovni informacijski sustav koji omogućuje potpunu kontrolu nad poslovnim procesima u poduzeću. Računovodstvo, ljudski resursi, odnos s klijentima, prodaja – glavna odlika ERP je da svime upravlja iz iste baze podataka, pružajući tako priliku različitim poslovnim sektorima da dođu do njima važnih podataka.

Programsko rješenje naziva eKLIK možemo slobodno nazvati „sve u jednom“ jer uz navedene mogućnosti, osigurana je i integracija Hardwera i Softwera kao i personalizirana prilagodba potrebama poslovanja.


KARTICE koje se nalaze u našoj proizvodnoj ponudi proizvode se od vrhunskih materijala. Time im je osigurana trajnost i vrhunska kvaliteta.
Kartice se danas nalaze u vrlo širokoj upotrebi i samim time važna je mogućnost prilagodbe sadržaja kartice specifičnim potrebama korisnika.
Ovisno o vrsti i namjeni, kartice se mogu koristiti kao posjetnice, članske iskaznice, identifikacijske kartice, darovne kartice, … te ovisno o dodatnim postavkama (članski broj, barcode, RFID,…) mogu služiti za identifikaciju članova, provjeru stanja bodova, ostvarivanje posebnih pogodnosti, evidenciju radnog vremena, prikupljanje relevantnih podataka, kontroliranu potrošnju energenata, itd.

PRINTERI ZA KARTICE osiguravaju brzu izradu kartica na licu mjesta.
Poduzeće ste koje za posjetitelje osigurava identifikacijske kartice radi nesmetanog kretanja unutar poslovnih prostorija? Trgovina ste koja na licu mjesta želi osigurati svojim kupcima personaliziranu karticu? Agencija ste koja se bavi organizacijom poslovnih susreta i potrebne su vam identifikacijske kartice?

DIGITALNE BRAVE su vrlo jednostavne za ugradnju, a omogućuju dodatnu sigurnost te kontrolu prolaza. Moguće ih je premještati prema potrebi.
Ako ste vlasnik apartmana, hotela, kampa ili bilo koje nekretnine unutar koje želite imati kontrolu prolaza, digitalna brava je idealno rješenje za vas.

EVENT NARUKVICE služe za identifikaciju pojedinih grupa ili pogodnosti.
Napravljene od Vinyla ili Tyveka, narukvice su jednostavne za korištenje i privlačnog su izgleda uz mogućnost odabira široke palete boja.
Pripremate tulum, ali imate nekoliko razina uzvanika? Hotelsko ste naselje s više vrsta paketnih ponuda? Osigurajte nadzor i kontrolu primjenom event narukvica!

2018-07-31T10:08:09+00:00
Top